zaterdag 28 mei 2016

New beauty room inspiratie

Ik ben al erg trots op mijn beauty/ make-up plekje, maar het kan altijd beter! Nu heb ik een Ikea Bestå Burs bureau als make-up tafel. En als make-up opslag gebruik ik de Ikea Alex ladenkast.

 



Vorige week hebben we de sleutel gekregen van onze nieuwbouw woning. Een nieuwe woning, dus dè kans om mijn beauty spot helemaal om te gooien en te veranderen.

Op youtube heb ik veel mooie beauty rooms voorbij zien komen. Helaas is het niet mogelijk om één hele kamer als beauty spot te gaan gebruiken. Mijn make-up tafel komt in de slaapkamer. Vandaar dat de ruimte wat beperkt is, maar ik ga er wat moois van maken!
Op Instagram vond ik veel inspiratie die ik graag met jullie wil delen.

Dit bureau bijvoorbeeld. Een Ikea hoogglans bureaublad met Alex lades eronder. Dit bureau is lekker groot, genoeg werkruimte. Aangezien er altijd veel paletten, kwasten en andere producten op mijn bureau liggen als ik aan het make-uppen ben ;-)

Deze spiegel van Vanity Girl Hollywood is gewoon geweldig! Veel Amerikaanse youtubers gebruiken deze spiegel. Het enige nadeel is dat deze spiegel uit de VS komt en niet te betalen is (lees: $ 399 excl. verzendkosten). Daarom ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. En die heb ik gevonden, wederom bij Ikea.

Je neemt een spiegel die je mooi vind. Op het plaatje zie je de Kolja spiegel (€ 12,95). Daarnaast plaats je de Ledsjö led-wandlampen (€ 49,95 per stuk.). Hebben jullie mee gerekend? In totaal ben je nu € 112,85 kwijt aan een super mooie make-up spiegel.

Leuke accessoires vind ik ook belangrijk in een beauty room. Denk hierbij aan een make-up gerelateerd schilderij, wandrekjes met nagellak of mooi versierde kwastenhouders.





Ik heb inmiddels genoeg inspiratie opgedaan om mijn nieuwe "beauty room" helemaal amazing te maken. Als mijn nieuwe make-up plek af is zal ik het eindresultaat met jullie delen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten