dinsdag 7 juni 2016

Review - Morphe Brushes 35T "taupe" palette

Het is weer tijd voor een review van een Morphe palette!!
Dit keer laat ik jullie het 35T - taupe - palette zien.




Dit palette bestelde ik bij Boozyshop. Het is een feestje om je pakket open te maken. De dames van Boozyshop stoppen er altijd wel een leuk (bedank) kaartje in of verpakken het in een mooi roze tasje... =)


De "T" van dit Morphe Brushes palette staat voor Taupe. Dit palette is dus gevuld met 35 mooie taupe-achtige kleuren. Taupekleuren staan mij altijd erg goed omdat dit een koele ondertoon heeft.


De meeste kleurtjes hebben een satin of glimmende finish. Er zitten gelukkig ook een paar matte kleuren bij.
Ik heb nu een tijdje kunnen spelen met dit palette en ik merk dat ik hem toch minder vaak gebruik dan gedacht. Dit komt omdat er toch wel meer warme ondertonen in zitten dan ik in eerste instantie had verwacht bij een Taupe palette. En warmen ondertonen staan mij gewoon niet.
De pigmentatie van de kleuren is wel erg goed, net zoals bij de andere paletten die ik heb van Morphe. Misschien dat er 1 รก 2 kleurtjes wat minder goed gepigmenteerd zijn.


Zoals je op de swatches kunt zien zijn de kleuren toch wel echt aan de warme kant. Ben jij wel fan van warme neutrale tinten? Dan zou ik dit palette echt aanraden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten