maandag 9 mei 2016

Mijn favoriete kwast: Morphe Brushes E3


Mijn favoriete kwast van de laatste maanden is de Morphe Brushes E3. Deze kwast komt uit de Elite collectie. Dit is de meeste professionele en duurste serie van Morphe. De haren van de kwasten zijn vegan en synthetisch. Op youtube zijn de kwasten uit deze serie echt een hype. Ik werd nieuwsgierig of ze echt zó goed waren... Daarom bestelde ik een paar maanden geleden wat Morphe kwasten.




En jawel, de kwasten zijn erg goed! Ik heb er één tussen zitten die ik overal voor gebruik.
De E3: precision pointed powder brush. Officieel een poederkwast. Doordat hij bij het uiteinde puntig is, kun je hem voor veel meer dingen gebruiken. Ik gebruik hem ook voor contouren en bronzen. Maar soms ook voor een mooie subtiele highlight op mijn gezicht. Een erg diverse kwast dus.


Mocht je een klein budget hebben, maar toch een goede kwast willen? Dan is deze E3 een aanrader! Eén kwast die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken.
Je kunt deze kwast kopen voor € 20,99 bij Boozyshop. Ook TheMakeupSpot verkoopt Morphe kwasten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten