vrijdag 4 december 2015

Review - Morphe Brushes 35P "purple" palette

Bron: www.morphebrushes.com
Al maanden bekijk ik bijna elke video op YouTube over Morphe Brushes. Een budgetvriendelijk Amerikaans merk. Naast make-up kwasten verkopen ze ook veel mooie paletten. Deze paletten doen mij denken aan het begin van mijn make-up liefde, toen de “88 oogschaduw paletten” helemaal HOT waren. Die ik overigens nog ergens ver verstopt in de kast heb liggen haha.
Omdat de verzendkosten van de Morphe Brushes shop nogal hoog zijn, heb ik lang getwijfeld om een bestelling te plaatsen. Gelukkig heb je in Nederland een paar webshops die tegenwoordig een deel van de collectie kwasten en paletten verkopen. Maar omdat dit merk nu zo’n hype is, zijn de producten razendsnel uitverkocht.

Het 35P “purple” palette staat al een tijdje hoog op mijn wensenlijst. Toen ik het bericht las van TheMakeupSpot dat hun voorraad aangevuld was, twijfelde ik geen moment en stopte dit palette gelijk in mijn winkelmandje. 


Een dag later was mijn bestelling binnen. Wat was ik blij verrast. Het 35P palette is prachtig!
Veel paarse tinten maar ook wat neutrale kleuren, zodat je een complete look kan maken. 


Ik was heel nieuwsgierig naar de pigmentatie, is het echt zó goed als iedereen beweert?
Swatch, swatch, swatch… kijk zelf maar:


Ja!! Super pigmentatie, na 1x met mijn vinger over de kleur te zijn gegaan.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar de andere paletten van Morphe Brushes. De volgende op mijn wensenlijst is het 35T “Taupe” palette. 


Dit palette kocht ik voor € 25,99 (excl. verzendkosten) bij TheMakeupSpot
Naast Morphe Brushes verkopen ze nog veel meer mooie merken zoals: Beautyblender, Real Techniques, Sigma, St. Tropez etc. Dit was mijn tweede bestelling bij deze webshop, maar zeker niet mijn laatste. Ik ben zeer tevreden, de verzendtijd was erg snel en de verpakking was stevig verpakt met nopjesfolie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten