woensdag 17 juni 2015

2015: Het jaar van "alles nieuw"

Als ik 2015 tot nu toe samen kan vatten komen er twee woorden in mij op: "alles nieuw".
Dit jaar begon met een nieuwe auto. Daarna hebben we ons oude huis verkocht, en een heel mooi nieuw huis gekocht, wat overigens nog wel gebouwd moet worden.
Mijn levensstijl heb ik dit jaar ook drastisch moeten veranderen, waar ik later misschien meer over ga vertellen... een nieuwe "ik" dus.
Omdat ik meer wil gaan bloggen en video's maken, vond ik het tijd dat ook mijn blog toe was aan een nieuwe naam. Een naam die meer uniek is en bij mij past. Het mooiste van mijn gezicht vind ik mijn wimpers. Ze zijn lang, vol en krullen heel makkelijk. Ik ga nooit de deur uit zonder mascara, mijn favo make-up product. Brainstormen: lashes, long, curl, mascara, endless. Dat laatste woord combineert goed met lashes! Ja, bingo! Endless Lashes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten