zaterdag 26 april 2014

Review - Kruidvat solait kids sunmilk spf 50+

Op de verpakking
UVA/UVB bescherming, immediate protection, waterrisistant.


Ingrediënten
Mijn ervaring
De kruidvat solait sunmilk kocht ik omdat dit merk als “best getest” werd door de consumentenbond. Weliswaar een paar jaar geleden, maar toch. Wat me opvalt is dat er op de verpakking een houdbaarheidsdatum staat. Dat is handig! Als ik de ingrediënten bekijk zie ik geen parfum en parabenen. Zo hoort het ook voor de gevoelige kinderhuidjes. De crème komt dik en gelig uit de verpakking. Deze substantie is dikker omdat het geen sprayfles is.
Als ik de crème uit wil smeren voelt hij inderdaad aardig dik aan. Hij smeert ook moeilijker weg dan de andere merken.Smeren, smeren, smeren. Je blijft toch een wit waasje zien. Hij plakt ook een klein beetje. Het intrekken duurt lang. En ik blijf het product op mijn huid voelen. Bah, nee daar hou ik niet van. Als het is ingetrokken zie ik rode bultjes/ plekjes op mijn arm verschijnen. Helaas! Ik snap niet dat dit merk als beste is getest door de consumentenbond. Hebben ze daar dan alleen naar de ingrediënten gekeken?? Het blijft bij een mini, deze gaat niet mee op vakantie. 

Links: net aangebracht | Midden: beetje uitgewreven | Rechts: na 5 min. intrekken
Pluspunten
- Goedkoop
- Geen parfum en parabenen

Minpunten
- Dikke creme
- Trekt langzaam in
- Smeert moeilijk uit
- Wit waasje

Score 6/10
Prijs:
Verkrijgbaar: Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten