vrijdag 25 april 2014

Review - Etos suncare kids lotion spray spf 50+


Op de verpakking
UVA/UVB bescherming, voor de gevoelige huid, extra water resistent


Ingrediënten
Mijn ervaring 
Op de verpakking staat; voor de gevoelige huid. Daar heb ik mijn vraagtekens bij. Als ik de ingrediënten bekijk zie ik al verschillende stoffen die je eigenlijk wel weg kunt laten in een zonbescherming. Er zit parfum in, máár niet een klein beetje, anders zou het helemaal onderop in de lijst staan. Hier staat parfum in het midden. Oei! De stoffen die ze hebben toegevoegd is vooral om het product betaalbaar te houden.
De lotion is een beetje gelig. Het smeert goed uit, maar is niet zó vloeibaar als de Garnier rapido spray. Wel trekt deze van Etos sneller in de huid. Eenmaal ingetrokken zit er een mooi glansje op mijn huid. Gelukkig geen witte waas! Hij heeft wel wat meer geur, wat overigens niet overheerst.

Links: net gesprayd | Midden: beetje uitgesmeerd  | Rechts: na 5 min. intrekken
Pluspunten
- Makkelijk uit te smeren
- Trekt redelijk snel in
- Geen witte waas
- Goed betaalbaar

Minpunten
- Niet geschikt voor de hele gevoelige huid
- Parfum

Score: 7/10
Prijs: € 10,99 (200 ml)
Verkrijgbaar: Etos 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten