donderdag 24 april 2014

Review - Garnier ambre solaire rapido kids spf 30


Op de verpakking

Continue spray, hoge bescherming, beschermt tegen UVA/UVB, waterproof, hypoallergeen, ongeparfumeerd, zonder parabenen.


Ingrediƫnten
Mijn ervaring
Deze zonbescherming kwam erg in de buurt van mijn wensenlijst en daarom heb ik ook de normale verpakking gekocht om mee te nemen op vakantie. 
De grote voordelen; geen parfum en geen parabenen. De spray moet je een beetje van de huid afhouden. Hij sprayt goed, dat is fijn! Even over de huid verdelen. De substantie voelt erg vloeibaar. Yes, geen dikke zooi! Het duurt even voordat de lotion is ingetrokken. Zeker 10-15 minuten. Dat vind ik jammer, want dan duurt het langer voordat ik de kinderen hun (zwem)kleding kan aantrekken. Niet ingetrokken zonbescherming geeft vaak vlekken op kleding. Nadat het is ingetrokken voel ik toch nog een laagje over mijn huid. Je ziet ook dat het wat glimt. Wat aan de ene kant erg goed is, want je voelt je goed beschermd. Tenslotte de geur; je ruikt het bijna niet, top!

Links: net gesprayd | Midden: beetje uitgesmeerd  | Rechts: na 5 min. intrekken
Pluspunten
- Geen parfum en parabenen
- Sprayfles voor continue en snel aanbrengen
- Lotion is goed vloeibaar dus makkelijk uit te smeren

Minpunten
- Duurt lang voordat het is ingetrokken
- Plakt een klein beetje
- “Film laagje” op de huid

Score: 8/10
Prijs: € 17,99 (150 ml) , vaak bij Action voor € 4,99
Verkrijgbaar: bij alle drogisterijen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten