woensdag 23 april 2014

Zonbescherming voor kinderen


De “mei-vakantie” is bijna aangebroken. Ik ga met mijn man en twee kinderen naar het heerlijke Griekenland. Het eiland Kos om precies te zijn.
Natuurlijk wil ik dat mijn kids goed beschermd zijn tegen de zon. Daarom ben ik de afgelopen weken op zoek gegaan naar de perfecte zonbescherming. 

Uhm… ik kan jullie uit de droom helpen; die bestaat niet!! Helaas heb ik nog geen zonbescherming gevonden die aan al mijn eisen voldoet:


* Het liefst geen parfum en parabenen
* Langdurige bescherming
* Spf 30 of 50
* Waterbestendig
* Niet plakken
* Makkelijk uit te smeren
* Geen witte waas

Eentje kwam wel in de buurt. Willen jullie weten welke? 

Ik kocht: Garnier ambre solaire rapido kids spf 30, Vision all day spf 30, Kruidvat solait sunmilk kids spf 50+ en Etos suncare kids lotion spray spf 50+.

Omdat ik niet gelijk hele flessen zonbescherming wilde kopen, kocht ik eerst de mini’s. Handig formaat om verschillende merken te testen. 

Natuurlijk weet ik dat je een spf 30 niet exact kan vergelijken met een spf 50+ maar dat is ook niet de insteek van mijn review. 

De komende dagen zullen één voor één de reviews online komen.

(Note: Omdat ik nog niet op vakantie ben geweest heb ik helaas niet kunnen testen of de bescherming voldeed in de zon).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten