maandag 26 mei 2014

Goed nieuws over Sephora


Zoals jullie weten ben ik een groot fan van de winkel Sephora. Deze winkel biedt ontzettend veel leuke en luxe merken aan: Urban Decay, Make Up For Ever, St. Tropez, Nars etc. 
Daarom was ik bijna in tranen toen ik hoorde dat mijn favo winkel uit Nederland ging verdwijnen. Gelukkig bestaat er de mogelijkheid om Sephora producten/ merken online via Sephora.fr te bestellen. Helaas verkoopt de Franse Sephora niet al mijn favoriete merken. Bijvoorbeeld geen St. Tropez, mijn absoluut favoriete zelfbruiningsmerk, en ook geen Tarte, Lorac of Kat von D. 

Nú het goede nieuws: vanaf heden is het mogelijk om via de officiële Sephora site: www.sephora.com te bestellen. Ze verzenden sinds kort naar Nederland *happy dance*!! 

De verzendkosten zijn € 10,- bij een (minimaal??) bestelbedrag van € 75,- 
Dat is wel een min puntje helaas. 

Maar ach, een UD Naked palette kost zo'n $54 (omgerekend ongeveer €40,-) dus aan dat bedrag zit je zo ;-)

Ik heb een lijstje gemaakt met een paar merken en producten die het bekijken waard zijn. 

- Clarisonic Mia 2: ook verkrijgbaar bij iciparisxl.nl en kost zo'n € 145,-. Bij sephora.com betaal je hetzelfde bedrag, alleen dan in dollars € 145. Let wel op dat de Mia 2 wel met een VS stekker komt. Je zal dus zo'n reisstekker moeten kopen om hem hier te kunnen gebruiken. Het voltage past de Mia 2 wel automatisch aan.
- Urban Decay: alle producten zijn wel erg fijn van UD. Met name de 24/7 eye pencils en liquide liners, Naked paletten en e/s primer potions. 
- Nars: de blushes *smelt*. De oh zo mooie, let niet op de naam; orgasm! En mijn favoriete bronzer: laguna. Ook de Sheer Glow foundation schijnt erg goed te zijn. Helaas heb ik die nog niet kunnen proberen, maar staat wel op mijn wishlist.
- Make Up For Ever (MUFE): eigenlijk alle producten met "aqua" ervoor. Aqua eyes, aqua cream en aqua brow. Waterproof to the limit!
- Kat von D: hele mooie paletten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten